Управление Cookies
Emat EOOD, на когото се отнася тази политика ("Emat", "ние", "нашата", "нас"), се стреми да защити поверителността и сигурността на вашата лично идентифицируема информация. Препоръчваме ви да прочетете внимателно тази политика за cookies ("Политика"), заедно с Политиката ни за поверителност, така че да сте информирани как, къде и защо използваме вашата лична информация.

Тази Политика се отнася до всички лица, посещаващи нашия уебсайт и до цялата информация, която се събира чрез cookies. Прочетете още...
Управление Cookies
Настройки Cookies
Cookies позволяват на нашите уебсайтове да запомнят информация, която променя начина, по който сайтът се държи или изглежда, като например вашия предпочитан език или регион, в който се намирате. Запомнянето на вашите предпочитания ни позволява да персонализираме и показваме реклами и друго съдържание за вас.
Основни Cookies
Винаги активни. Тези cookies са от съществено значение, за да можете да използвате уебсайта и функциите му. Те не могат да бъдат изключени. Те се задават в отговор на заявки, направени от вас, като настройване на предпочитанията за поверителност, влизане в системата или попълване на формуляри.
Анализи Cookies
Disabled
Можем да използваме cookies, за да разберем по-добре как хората използват нашите продукти / услуги, така че да можем да ги подобрим.
Реклама Cookies
Disabled
Използваме cookies, за да направим рекламата по-занимателна за нашите потребители. Някои общи приложения на cookies са свързани с избора на реклами, основани на това, което е важно за вас, подобряване на отчетите за ефективността на кампаниите и избягване на показването на реклами, които вече сте видели. Cookies събират информация за начина, по който взаимодействате с нашия уебсайт, включително със страници, които най-често посещавате.
Сигурност/Оптимизация Cookies
Disabled
Cookies ни позволяват да поддържаме сигурността, като удостоверяваме потребителите, предотвратяваме измамата с удостоверения за влизане и защитаваме данните на потребителите от неоторизирани страни. Можем да използваме определен тип cookies, които ни позволяват да блокираме множество видове атаки, като например опити за открадване на съдържание от формулярите на нашия уебсайт.

Мобилна версия на уебсайта или мобилно приложение. Кой е най-добрият избор за вашата компания?

Penetration audit by Emat EOOD it company
Мобилен уебсайт или мобилно приложение? Кое ще работи по-добре, ще привлече повече клиенти и ще доведе до ръст на приходите? Нуждае ли се вашият бизнес от мобилно приложение? Задавали ли сте си тези въпроси повече от веднъж? Тогава нека да започнем, но искаме да ви предупредим предварително, че няма да получите еднозначен отговор!

Емат ЕООД разработва мобилни приложения и създава уебсайтове за бизнеса на своите клиенти. При формиране на техническото задание за разработване на мобилно приложение или мобилна версия на уебсайт изхождаме от конкретните нужди на бизнеса на клиента и неговата целева аудитория. В някои случаи, за да достигнем до възможно най-много потребители, може да се наложи да разгледаме и двете възможности.
Бюджет
Бизнес моделът, базиран само на приложения, може да се сблъска с предизвикателства при достигането до потребителите. Разработването и поддържането на мобилни приложения обикновено изисква повече време и ресурси в сравнение с мобилните версии на уебсайтове. Ако разполагате с ограничен бюджет, няма смисъл да започвате да разработвате мобилно приложение. Фирма Емат ви съветва първо да разработите уебсайт и след това мобилно приложение, тъй като това е по-рентабилен вариант. Мобилните приложения работят за лоялността на потребителите и увеличават печалбите в дългосрочен план.

Необходими инструменти
Стартирате ли нещо сложно? Ще трябва ли да внедрите функционалност за анализ на данни? Вашите потребители ще извършват ли сложни изчисления? Почти невъзможно е да използвате тези инструменти на уебсайт.

Ако приложението изисква сложна логика, персонализация или използване на функциите на устройството (като камера или местоположение), мобилното приложение може да е по-добър избор. В случаите, когато потребителят се нуждае от нормален достъп и действията му са маркетингово предвидими, за него ще е по-лесно да не изтегля приложение, а например да направи поръчка на уебсайта или на неговата мобилна версия.

Честота на използване
Нуждаят ли се целевите ви клиенти от ежедневен или почасов достъп до вашите услуги? Тогава не се колебайте да се свържете с експертите на Емат ЕООД България и да поръчате разработването на приложение. И обратното, едно приложение е безполезно, ако клиентите използват уебсайта на компанията рядко и само когато им е необходим. Собствениците на уеб ресурси трябва да разберат, че уебсайт, който не е оптимизиран за мобилни устройства, ще загуби посетителите си заедно с позициите в търсачките. Клиентите ще инсталират дадено приложение само ако имат нужда от него и го намират за полезно.
Intrinsic intranet penetration test by Emat company
Удобен за ползване
Повечето уебсайтове имат навигационен интерфейс. Мобилните приложения трябва да имат интерактивен потребителски интерфейс. Анализирайте дали приложенията на конкурентите са търсени. Разберете какво привлича потребителите: ясна навигация, офлайн режим или удобна услуга за плащане. Ако по-голямата част от потребителите предпочитат да използват мобилни приложения, за да взаимодействат с подобно съдържание или услуги, това може да бъде ключов фактор при избора между мобилна версия на уебсайта и мобилно приложение.

Достъпност
Дори и днес достъпността до интернет остава нерешен проблем в много части на света. Ако вашият бизнес е насочен основно към офлайн потребители, по-добре е да не разпилявате усилията и средствата си и да поръчате веднага разработване на мобилно приложение. С негова помощ потребителят ще може да получи достъп до услугите по всяко време на денонощието.
Скорост
Време! Никой не иска да чака и да губи минути. Ако се насочвате към клиенти, които няма да са чести посетители на платформата, инсталирането на мобилно приложение ще отнеме повече време, отколкото посещението на уебсайт.

За да може мобилната версия на уебсайта да работи бързо и да се зарежда безпроблемно на мобилните устройства на потребителите: намалете размера на изображенията и компресирайте големите файлове, опростете навигацията и оптимизирайте инструментите за търсене.

Мобилна версия на уебсайта VS мобилно приложение
И двата варианта имат своите предимства и недостатъци, а изборът зависи от нуждите на бизнеса и целевата аудитория.

Мобилна версия на уебсайта:
  • Достъпност. Мобилната версия на уебсайта е достъпна чрез браузъра на мобилното устройство и не изисква инсталиране на допълнителен софтуер.
  • Многофункционалност. Мобилният уебсайт е съвместим с различни операционни системи и устройства, което го прави универсално решение за всички потребители, независимо от тяхното устройство.
  • Актуализации. Извършването на промени и актуализации на мобилен уебсайт е по-лесно и по-бързо, отколкото актуализирането на приложение. То изисква промени на сървъра, а не изтегляне на актуализациите на всяко устройство.
  • Разходи. Разработването на мобилна версия на уебсайта е бюджетно изгодно в сравнение с мобилното приложение.

Мобилно приложение:
  • Използваемост. Мобилните приложения обикновено имат по-интуитивен интерфейс, те вече са адаптирани за мобилни устройства.
  • Достъп. Приложенията имат достъп до различни функции на устройството, като например камера, GPS и известия.
  • Офлайн достъп. Някои функции на приложенията могат да бъдат достъпни в офлайн режим, което гарантира, че потребителите могат да ги използват по всяко време, дори когато няма достъп до интернет.
  • Маркетинг и лоялност. Приложенията могат да бъдат ефективен маркетингов инструмент.
Вижте нашите други новини
    Информация
    Emat EOOD
    България, София 1404, Столична община,
    район Триадица, ул. Ясна Поляна 110