Управление Cookies
Emat EOOD, на когото се отнася тази политика ("Emat", "ние", "нашата", "нас"), се стреми да защити поверителността и сигурността на вашата лично идентифицируема информация. Препоръчваме ви да прочетете внимателно тази политика за cookies ("Политика"), заедно с Политиката ни за поверителност, така че да сте информирани как, къде и защо използваме вашата лична информация.

Тази Политика се отнася до всички лица, посещаващи нашия уебсайт и до цялата информация, която се събира чрез cookies. Прочетете още...
Управление Cookies
Настройки Cookies
Cookies позволяват на нашите уебсайтове да запомнят информация, която променя начина, по който сайтът се държи или изглежда, като например вашия предпочитан език или регион, в който се намирате. Запомнянето на вашите предпочитания ни позволява да персонализираме и показваме реклами и друго съдържание за вас.
Основни Cookies
Винаги активни. Тези cookies са от съществено значение, за да можете да използвате уебсайта и функциите му. Те не могат да бъдат изключени. Те се задават в отговор на заявки, направени от вас, като настройване на предпочитанията за поверителност, влизане в системата или попълване на формуляри.
Анализи Cookies
Disabled
Можем да използваме cookies, за да разберем по-добре как хората използват нашите продукти / услуги, така че да можем да ги подобрим.
Реклама Cookies
Disabled
Използваме cookies, за да направим рекламата по-занимателна за нашите потребители. Някои общи приложения на cookies са свързани с избора на реклами, основани на това, което е важно за вас, подобряване на отчетите за ефективността на кампаниите и избягване на показването на реклами, които вече сте видели. Cookies събират информация за начина, по който взаимодействате с нашия уебсайт, включително със страници, които най-често посещавате.
Сигурност/Оптимизация Cookies
Disabled
Cookies ни позволяват да поддържаме сигурността, като удостоверяваме потребителите, предотвратяваме измамата с удостоверения за влизане и защитаваме данните на потребителите от неоторизирани страни. Можем да използваме определен тип cookies, които ни позволяват да блокираме множество видове атаки, като например опити за открадване на съдържание от формулярите на нашия уебсайт.

HR маркетинг. Как да намерите най-добрите

Ние сме най-добрата компания! Ние сме най-добрите! Ние сме единствените! Много често чуваме тези възторжени фрази. От ръководители на различни нива и собственици на фирми. Ентусиазмът им е неимоверно висок, когато разказват за компанията си и предлагат работа на хора, които ги интересуват. По време на разговор обикновено казваме една проста и кратка дума: "Докажи!". След това много често интервюиращият се отдръпва и сменя темата на разговора. Нека разберем защо.

През последните години пазарът на труда се промени до неузнаваемост. Конкуренцията е нараснала, изискванията са се променили. Преди компаниите имаха възможност да избират измежду голям брой потенциални кандидати, но сега те трябва да се конкурират не само с други компании от своя бранш, но и с чуждестранни компании, които са готови да предложат повече пари и по-добри условия на труд. Необходими са промени и изменения, за да се привлекат нови служители и да се задържат вече наетите.
Необходимо е време, за да осъзнаете, че служителят е гръбнакът на всеки бизнес и че трябва да инвестирате в този ресурс. Работодателите трябва да се "продават", да се грижат за името си и да поддържат имиджа си.

При тези обстоятелства HR маркетингът се превръща в наистина незаменим инструмент. HR маркетингът е нещо повече от намиране на нови служители. Това е наука, която използва теориите и методите на маркетинга в контекста на управлението на човешките ресурси. HR маркетингът прилага конвенционални и неконвенционални стратегии за популяризиране на дадена компания на пазара на труда, където потенциалният служител е обект на интерес.

Целта на HR маркетинга е да създаде дългосрочни и взаимноизгодни отношения между работодателя и служителя. Всеки човек иска работата му да бъде оценена, както финансово, така и морално; нуждае се от уважението на колегите и началниците си; има нужда да разбере перспективите си и да прави планове.
По отношение на маркетинга служител с определена квалификация, който понякога е много трудно да се намери, е "клиентът" и обектът на сделката. А компанията, която търси специалист, е "продуктът". Всичко изглежда просто и трябва да действате в съответствие с установените правила за управление и реклама. Но всеки човек е уникален и няма единна схема. Трябва да вземете предвид личните им качества: техните способности, умения, знания, както и да разберете причините, които влияят на избора им.

Много компании отдавна използват платформи като LinkedIn и Twitter, за да популяризират и разгласяват името си. В конкурентна среда, в която потенциалните кандидати обмислят множество предложения, е важно да се работи върху марката на организацията. Мениджърът и собственикът трябва да са наясно с какво, освен с парите, могат да привлекат един висококвалифициран професионалист, един добър служител и какво повече от материални ценности може да донесе в живота им.

Рекламни кампании за набиране на персонал, създаване на имидж и позициониране на компанията, привличане на кандидати, както и задържане, а понякога и връщане на персонала - всичко това се прави от HR маркетолога.
В нашето доста забързано и бурно време създаването на отделен отдел за HR маркетинг може да струва скъпо не само от гледна точка на ресурси, но и на време. Спешно са необходими добри специалисти, чието търсене понякога се проточва дълго време. Често е непрактично, особено в малките компании, HR маркетингът да бъде отговорност на отдела за набиране на персонал или на специалистите по човешки ресурси или на специалистите по маркетинг. А оценката на професионализма и ефективността на HR маркетолога може да се окаже трудна.

По-бързо и по-лесно е да се наеме външен независим консултант по кариера и HR маркетинг, който има не само необходимите познания, но и достатъчно опит в привличането, ангажирането, оценяването, подбора и наемането на персонал.

Специалистите в областта на управленското консултиране Емат ЕООД се грижат за всички въпроси, свързани с HR маркетинга: търсене и сегментиране на целевата аудитория, популяризиране на марката на компанията, комуникация с потенциалните кандидати чрез всички възможни канали за комуникация.

Емат ЕООД България консултанти анализират микроклимата в компанията, подбират инструменти за финансова и нефинансова мотивация на персонала, провеждат одити на персонала, подбират нови служители и помагат за завръщането на тези, които са напуснали поради неразбирателство.
Вижте нашите други новини
    Информация
    Лого на компания Емат
    Emat EOOD
    България, София 1404, Столична община,
    район Триадица, ул. Ясна Поляна 110